دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر فایبر مارکینگ و برش

دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر فایبر مارکینگ و برش

فروش دستگاه لیزر فایبر مارکینگ و برش

بایگانی
  • ۰
  • ۰

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 09122481278 (مهندس حبیبی) یا به وب سایت ما بخش آموزش مراجعه کنید

در مرحله اول ، یادگیری سیستم را تقویت کنید.
یادگیری دانش دستگاه برش لیزری سیستم قطعاً بهترین دستیار در کار با تجهیزات برش است. درک جامع از عملکرد اجزای مربوط به تجهیزات می تواند عملکرد تجهیزات را به حداکثر برساند و به بهبود کیفیت برش و سرعت برش کمک کند. ثانیاً ، برخی از مشکلات کوچکی که در طی فرایند برش ایجاد می شوند ، می توانند در هر زمان بدون تأثیر بر پیشرفت کار حل شوند. اگر با مشکلات دشواری روبرو شدید ، می توانید به تولیدکنندگان پس از فروش در حل مشکل کمک کنید. به عنوان مثال ، مشکلی که می تواند با ارتباط تلفنی حل شود ، می تواند به طور موثری بهبود یابد. کارایی کار و صرفه جویی در هزینه های اقتصادی. از طریق انباشت یادگیری و تجربه در کار ، می توانید برخی از تکنیک های بالقوه را پیدا کنید.

ثانیا ، تعمیر و نگهداری تجهیزات.
نگهداری و نگهداری تجهیزات بخشی از کارهای روزمره است. ایجاد عادت ضروری است. مثل این است که برای ورزش حمام کنید. تنها با اطمینان از ثبات تجهیزات می توان کیفیت برش و کارایی کار را تضمین کرد. پس از همه ، تجهیزات همچنین دارای عمر طولانی ، به ویژه لوازم جانبی برخی از دستگاه های برش لیزر فلز ، نیاز به تقویت حفاظت.

مانند لنز تمیز ، برای جلوگیری از آلودگی.

سوم ، دنباله برش.
بیشتر اوقات که ما از فرایند برش دستگاه برش لیزر فلز استفاده می کنیم فقط برش خطوط مستقیم یا دایره ها یا مربع های منظم نیست ، بیشتر آنها الگوهای برش یا گرافیک پیچیده است.

مانند برش شخصیت های فولاد ضد زنگ در صنعت تبلیغات ، بسیاری از اشکال تغییر می کند.

این بار شما باید ترتیب برش را بهینه کنید ، ترتیب برش بهینه را با توجه به روند برش تنظیم کنید ، بهترین فرآیند برش را در کمترین زمان با سریعترین سرعت انجام دهید.

اگر تعداد زیادی برش قطعه کار باشد ، صرفه جویی در زمان کار بسیار قابل توجه است.

سرانجام ، فرایند برش.
در فرض اطمینان از کیفیت برش ، نحوه بهینه سازی قرار دادن قطعه کار ، جلوگیری از برش مکرر و به حداکثر رساندن کارایی برش را در نظر بگیرید. در عین حال ، می تواند استفاده از مواد را به حداکثر برساند و هزینه و سود اقتصادی را به حداکثر برساند.

  • ۹۹/۱۲/۱۲
  • محمد حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی