دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر فایبر مارکینگ و برش

دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر فایبر مارکینگ و برش

فروش دستگاه لیزر فایبر مارکینگ و برش

بایگانی
  • ۰
  • ۰

معایب بارگیری مداوم بار کامل یا اضافه بار-فلور
2021-01-15 / در اخبار شرکت / توسط مدیر
معایب برش مداوم بار کامل یا اضافه بار
تجهیزات دستگاه برش لیزر فلز تجهیزات نسبتاً گرانی است و توان انتخاب شده متفاوت است ، قیمت بسیار متفاوت خواهد بود ، به طور کلی ، هرچه قدرت دستگاه برش لیزر انتخاب شده بیشتر باشد ، قیمت تجهیزات نیز بالاتر است. بنابراین ، بسیاری از کاربران در هنگام انتخاب دستگاه ها ، دستگاه هایی با قدرت کم را انتخاب می کنند تا هدف صرفه جویی در هزینه ها را بدست آورند. با این وجود ، در تولید و پردازش روزانه ، در صورت لزوم استفاده از دستگاه برش لیزر برای برش مداوم صفحات ضخیم تر ، استفاده طولانی مدت از تجهیزات برش لیزر با بار کامل یا اضافه بار باعث آسیب قابل توجهی به تجهیزات برش لیزر می شود که لیزر را تا حدی کاهش دهید Life.

دستگاه برش لیزری فیبر جدید-نانسی

ضرر اصلی دستگاه برش لیزر فلز در حالت بارگذاری کامل یا بار زیاد اجزای زیر است:

چیلر لیزری: چیلر کار با فرکانس بالا را شروع کرده و متوقف می کند که باعث می شود کمپرسور داخلی و اجزای اصلی آن زیاد مصرف شود و این باعث کاهش عمر چیلر می شود.

لیزر و لنز: برای جایگزینی مواد مصرفی محدودیت زمانی خاصی وجود دارد. در صورت استفاده طولانی مدت ، چرخه جایگزینی کوتاه می شود.

منبع تغذیه لیزر: استفاده از تمام توان مانند اتومبیلی است که مدت زمان طولانی 120 یارد دارد. آسیب رساندن به موتور آسان است. هر چیزی برای مدت طولانی استفاده شود سریعتر آسیب می بیند. در مورد دستگاههای برش لیزری نیز همین امر وجود دارد.

علاوه بر اجزای ذکر شده در بالا ، اگر دستگاه برش لیزر فلز برای مدت طولانی بدون توقف تحت بار زیاد کار کند ، لوازم دیگر کم و بیش آسیب می بینند. در صورت نیاز به پردازش صفحات ضخیم و یا نیاز به کار طولانی مدت تجهیزات ، بهتر است نیرو را انتخاب کنید پیکربندی تجهیزات بالاتر ، در غیر این صورت احتمال خرابی تجهیزات در هنگام استفاده نسبتاً بیشتر از تجهیزات عادی است

نظرات (۱)

با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .






شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی